Oh ja! - Reisverslag uit Coromandel, Nieuw Zeeland van Rick en Danielle - WaarBenJij.nu Oh ja! - Reisverslag uit Coromandel, Nieuw Zeeland van Rick en Danielle - WaarBenJij.nu

Oh ja!

Door: rick en danielle

Blijf op de hoogte en volg Rick en Danielle

13 December 2009 | Nieuw Zeeland, Coromandel

Voordat we het vergeten: kijkt allen op: http://squid.tepapa.govt.nz/build-a-squid/interactive
Rick heeft zijn eigen inktvis.... ;-)

Je kunt hem vinden door find your squid te klikken, dan naam Rick in te voeren. Staat dan: Rick Netherlands in de lijst. Kun je zien wat ie allemaal beleeft...

• 14 December 2009 - 19:48

Ruud En Mireille:

Hoi Rick & Daniëlle,

Wat is de tijd omgevlogen of niet! Maar zo te lezen hebben jullie heel wat meegemaakt, echt super!!

Alvast een goede terugreis gewenst en geniet nog even van de laatste dagen NZ!!

Liefs,
    Ruud en Mireille

• 15 December 2009 - 04:48

Gerrit En Joke:

mooi zo'n inktvib. Pak hem maar goed in want anders bevriest hij hier. Het is namelijk erg fris.... Min 7 als jullie terugkomen! C u. Groetjes ons. X x

• 15 December 2009 - 11:41

Mien:

haha jullie vermaken je wel zo te lezen.

je inktvis is een lekkerding hoor rick!!! haha

als ik geen tijd meer heb om te kijken wens ik jullie alvast een goede terugreis.

groetjes mien

• 15 December 2009 - 17:17

Brenda:

Goede reis!

tot snel.....

Liefs Mark en Brenda

ps: het is hier flink aan 't vriezen dus bereid je maar vast voor!!

• 15 December 2009 - 18:57

Anoek:

Wat gaat de tijd snel he, het zit er al bijna weer op. Het waren leuke verhalen om te lezen! Alvast een hele goede terugreis gewenst en Danielle doe lekker je schoenen uit in het vliegtuig, ha ha!! Maar geniet nog even van jullie laatste dag.

Groetjes Anoek

• 15 December 2009 - 19:29

Joke:

Hoi kids. Het stampotbuffet gaat niet door want de kerels eten op de zaak. Kerstvakantie begint.Maar je mag een andere keer wel stampot komen eten.We overleggen nog wel.Als we niets meer horen dan alvast een goeie terugreis en tot vrijdag. xxx Joke en Gerrit.

Verslag uit: Nieuw Zeeland, Coromandel

nog even geduld!!

07 December 2009

Druk, druk, druk
Rick en Danielle

Nou, nog iets meer dan een maand en dan is het eindelijk zover: onze reis naar Nieuw-Zeeland gaat dan toch echt beginnen!! Vanaf deze plek zullen we proberen jullie op de hoogte te houden van alles wat we daar gaan zien en beleven. Veel leesplezier! Liefs, Rick en Danielle

Actief sinds 04 Okt. 2009