nog 2 nachtjes slapen.... - Reisverslag uit Goor, Nederland van Rick en Danielle - WaarBenJij.nu nog 2 nachtjes slapen.... - Reisverslag uit Goor, Nederland van Rick en Danielle - WaarBenJij.nu

nog 2 nachtjes slapen....

Door: rick en danielle

Blijf op de hoogte en volg Rick en Danielle

14 November 2009 | Nederland, Goor

Het komt nu heel dichtbij, nog 2 nachtjes slapen en dan reizen we af naar Nieuw Zeeland!
Maandag om 10 over 1 stappen we in het vliegtuig dat ons in 13 uur naar Hong Kong brengt. Daar hebben we een tussenstop van 8 uur, tijd genoeg dus om ook die stad te verkennen!
Daarna stappen we weer in het vliegtuig om in 9 uur door te vliegen naar Auckland, waar we dan woensadag 18 november om 7 uur s'ochtends aankomen. (dinsdagavond 8 uur Nederlandse tijd)

Een ontzettend lange reis, maar we hebben er zin in!
Het volgende verslag wat jullie van ons zullen lezen, zal uit nieuw Zeeland zijn...

Liefs, Rick en Danielle

• 14 November 2009 - 19:59

Ine:

Wat 2 nachtjes slapen??
    Geniet nog even van het hele mooie weer hier.En dan heel veel plezier daar aan de andere kant van onze aardbol.

• 14 November 2009 - 23:45

Tonnie:

Slaap nog lekker in je eigen bedje de komende 2 nachten.

• 15 November 2009 - 03:35

Vincent :

Hee reizigers,

Nou komt het wel heel erg dichtbij....De vliegreis lijkt lang maar met een paar biertjes en goede films is het zo voorbij.
    Controleer wel even voordat je Hongkong in gaat of je geen visa nodig hebt? Anders kan het wel eens een dure 8 uur worden.
    Als je weet met welk vliegtuig je vliegt dan kun je op de site www.seatguru.com controleren wat de goede stoelen zijn en deze via de online check in reserveren of aan de bali vragen. Een beetje beenruimte is niet verkeerd!!!
    Voor de rest heel veel plezier en mocht je nog vragen hebben over NZ laat het dan maar weten.
    Vergeet in ieder geval niet om de Tongariro crossing te doen bij Lake Taupo.

Groeten vanuit Laos,

Vincent en Elke

• 15 November 2009 - 09:09

Martha En Harrie:

Zoals eerder gezegd wensen wij jullie nogmaals een fijne vakantie. Doe de kangoeroe`s ook de groetn of hebben ze die niet in New Zeeland. Goede reis en veel plezier.

• 15 November 2009 - 11:44

Jeroen,Ilona,Anniek:

Heej Daan en Rick!

Wij wensen jullie een supergave tijd toe in Nieuw Zeeland. Goede reis, en heel veel plezier!!!!Geniet er lekker van.

Groetjes van Jeroen, Ilona en -x- van Anniek

• 15 November 2009 - 18:03

Anoek:

Leuk hoor een waarbenjij.nu, ha ha! Kunnen we jullie op de voet volgen. Wordt vast een superreis! Heel veel plezier en geniet er lekker van.

Groetjes Anoek

• 16 November 2009 - 12:53

Leonie:

en daar gaan jullie!! op weg naar schaapjes LAND!! fantastisch!
    Goeie reis..
    Liefs leonie
    PS vincent en elke kan ik jullie ook ergens volgen? jammer dat ik jullie nie meer gesproken heb!!

• 16 November 2009 - 15:44

Hallo Rick en Danielle,
    Ik zag dat jullie met een half uur vertraging zijn vertrokken.
    Goede vlucht!!!!!!

• 16 November 2009 - 19:24

Lamina:

Geniet ervan

• 18 November 2009 - 07:46

Tonnie:

Berichtje van jullie gehad dat jullie in Auckland zijn geland en een goede reis hebben gehad.
    Doe de groeten aan Rein en Annet en slaap lekker in de bruidssuite

Groeten Anton en Tonnie

• 18 November 2009 - 10:34

Linda:

Heeee Rick & Daan!

Ik lees hier dat jullie goed over zijn gekomen. Fijn om te horen! Nu kan het genieten beginnen!! Maak er een TOPtijd van!

Liefs,
    Linda

• 18 November 2009 - 13:22

Gerrit En Joke:

de reis was goed verlopen dat is al een goed begin.Hopelijk is het weer daar goed. hier is het pet. O ja rick na een halve dag mis ik jullie nog niet haha.Vraag over een week nog eens. Stuur maar snel een bericht en heel veel plezier kus Gerrit en Joke

• 19 November 2009 - 08:17

Elles:

Hey vakantiegangers!!

Een hele fijne tijd daar! Geniet er lekker van!

Liefs Elles.

• 19 November 2009 - 11:48

Ramon:

Ey wereldreizigers.

Mooi dat jullie goed zijn aangekomen enzo.
    Maar waar blijven die nieuwe berichten? :p

Begint beetje saaie site te worden zo :) :p

Groetjes Ramon

• 19 November 2009 - 13:29

Joke:

Beleven jullie niks of liggen jullie nog in de bruidssuite.

• 19 November 2009 - 13:38

Hoi kiwi"s

De eerste rijdag zit erop.
    Ging het goed met het rijden aan de andere kant van de wereld en van de weg?
    Ik heb jullie gesmst, is het nu de bedoeling dat ik het nieuwe nummer ook gebruik voor mijn smsjes???

Ik hoop gauw iets te lezen van jullie ervaringen
    Anton en Tonnie

• 19 November 2009 - 17:54

Gerrit:

Ik ben het helemaal met Tonnie eens! ik hoop ook gauw ervaringen te lezen want we zijn allemaal razend benieuwd hoe het jullie vergaat down under!! Groet Gerrit