nog even geduld!! - Reisverslag uit Orere Point, Nieuw Zeeland van Rick en Danielle - WaarBenJij.nu nog even geduld!! - Reisverslag uit Orere Point, Nieuw Zeeland van Rick en Danielle - WaarBenJij.nu

nog even geduld!!

Door: rick en danielle

Blijf op de hoogte en volg Rick en Danielle

12 December 2009 | Nieuw Zeeland, Orere Point

Hoi mensen!

Ik heb een heel verhaal klaar staan in word, maar omdat we laatste dagen alleen maar campings tegenkomen zonder ( wireless ) internet kan ik ze er nog niet op zetten. Als het goed is morgen!

Liefs ons

• 12 December 2009 - 11:38

Gerrit En Joke:

we w88 in spanning af hoor! We waren al bang dat jullie laptop gestolen was haha!

• 12 December 2009 - 17:49

Brenda:

Hoi hoi

Wat gaat dat snel.... Ik denk even kijken of er al een verhaal is en dan ineens zie ik dat jullie over 6 dagen al terug komen...... Wat snel al.
    Ik hoop dat jullie nog niet dit gevoel hebben en nog lekker even genieten van de tijd die jullie daar nog hebben.
    Veel plezier!!!

nog even geduld!!

07 December 2009

Druk, druk, druk
Rick en Danielle

Nou, nog iets meer dan een maand en dan is het eindelijk zover: onze reis naar Nieuw-Zeeland gaat dan toch echt beginnen!! Vanaf deze plek zullen we proberen jullie op de hoogte te houden van alles wat we daar gaan zien en beleven. Veel leesplezier! Liefs, Rick en Danielle

Actief sinds 04 Okt. 2009